Długopisy wizytówką firmy. Doskonała forma reklamy
Długopisy wizytówką firmy. W tym stwierdzeniu jest naprawdę wiele prawdy. Czy macie już swoje firmowe pisaki?
Personalizowane gadżety – pamiątka na lata
18 prezentów na 18 urodziny podróżnika
Kupić czy nie kupić
Zakup firmowych długopisów to nie taki mały wydatek, zwłaszcza wtedy, gdy nie ma się żadnych dochodów, ZUS trzeba zapłacić, a pensja wciąż nie wpływa na konto, bo albo tak jest w umowie, albo nie ma skąd, bo nie ma zleceń 🙂 Mimo wszystko, dobrze zainwestować w firmowe długopisy. Wizytówką firmy mogą być one już od samego początku.
Znajduje się na nich zazwyczaj nazwa działalności wraz z podanym numerem telefonu. Dzięki temu klienci przez cały czas mogą mieć przedsiębiorstwa ,,pod ręką” i skontaktować się ze natychmiast w niecierpiącej zwłoki sprawie. Na początek nie trzeba zamawiać ich bardzo dużo. Obecnie nie ma już takich korzystnych pakietów jak kiedyś.
Bardzo dobra inwestycja
Choc początkowo może wydawać się to zbędnym wydatkiem wcale takim nie jest. Większość przyjmuje ten gadżet bardzo entuzjastycznie, co cieszy przedsiębiorców. Nawet jeśli ktoś nie będzie chciał korzystać z Waszych usług, i tak możecie wręczyć mu długopis ,,na przyszłość”. Podobnie jest z wizytówkami. Podobno panuje zwyczaj by dawać po dwie – jedną dla rozmówcy, a drugą po to, by mógł przekazać i polecać Was dalej.
Długopis wizytówką firmy
W gadżety promocyjne warto zainwestować już od pierwszych dni. Pieczątka i wizytówki są niemalże niezbędne już od początku prowadzenia działalności. Długopisy mogą być miłym, dobrze kojarzonym dodatkiem. Warto pamiętać o tym, by zawrzeć na nich numer telefonu, dzięki czemu klient nie będzie musiał go szukać na zaginionej wizytówce. Choć na początku prowadzenia działalności nie jest to mały wydatek, jesteśmy zdania, że warto poczynić taką inwestycję.